Dades personals

La meva foto
Sóc una estudiant del Grau d'Educació Infantil de la Universitat Blanquerna Ramon Llull

dimarts, 13 de novembre del 2012

Descripció


Quan el professor de COED ens va dir que havíem de fer una descripció d'una companya de la classe, el primer que em va venir al cap va ser el nom d'una companya de la classe, amb qui m'identifico bastant. La meva companya és diu Naomi, encara que crec  que la conec una mica millor que a les altres, em va costar fer la descripció ja que fa molt poquet que ens coneixem. 
La descripció va ser la següent,

És molt alegra, sempre està rient i es una cosa que li agrada molt. Quan estic al seu costat es com si no hi hagués problemes, com si tots els petits problemes que hi ha al món es fessin petits per un moment, transmet una sensació de tranquil·litat que em fa sentir molt bé. Però també sé que si tinc un problema li puc explicar i m’escoltarà i intentarà ajudar-me. Sempre hi és en els bons i ens els mals moments.
És una persona que pensa molt les coses però quan les té clares es difícil que perdi la seva postura. No és una persona que faci les coses ràpid  i corrent, al contrari en cada situació pensa en fer-ho lo millor que pugui.
Quan la vaig conèixer vaig pensar que tenia uns valors molt iguals als meus i que els nostres caràcters es podrien congeniar bastant bé. Penso que es una persona que té molt bon fons.

Algún día entrará alguien en tu vida y te darás cuenta de porque con ninguno otro funcionó

Desprès de fer-la l'havíem de llegir a la classe això ja va ser més difícil ja que a mi em costa molt parlar en públic. Però crec que amb el llibre que ens em de llegir de COED i a mida que vagi fent presentacions ho aconseguiré. 
Finalment dir que espero que a la meva companya li hagi agradat la descripció que li vaig fer, i que l'hagi disfrutat com jo.


1 comentari:

  1. Em va agradar molt! :) Espero que a tu t'agradés la meva jeje. Saps de sobres que t'estimo <3!!!

    ResponElimina