Dades personals

La meva foto
Sóc una estudiant del Grau d'Educació Infantil de la Universitat Blanquerna Ramon Llull

dijous, 20 de desembre del 2012

Identitat i Territori

Ahir la meva companya Naomi i jo vam exposar el treball modular, de Identitat i Territori. 

He de confessar que em vaig posar molt nerviosa, ja que portàvam molts dies donat-hi voltes i teniem ganes de rematar-ho. 
Un cop fet no ens va sortir tant malament com pensàvam, sempre hi ha aquell punt de inseguretat, però penso que ens va sortir força bé i n'estic contenta!
La vertitat és que fer aquest treball encara que hi ha hagut moments de frustració, he de dir que m'ha agradat molt fer-lo, perquè d'aquesta manera he pogut conèixer a la meva companya una mica més i per descomptat a mi mateixa. 

Aquí us deixo un petit vídeo que vam posar durant la nostre exposició, en la qual vam parlar sobre la dansa i com aquesta ens ha influït en la nostra identitat. 

Espero que en gaudiu!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada