Dades personals

La meva foto
Sóc una estudiant del Grau d'Educació Infantil de la Universitat Blanquerna Ramon Llull

dilluns, 7 de gener del 2013

Última entrada del bloc?

El primer semestre s'acaba i el professor de GTIC ens ha dit que hem de tancar el bloc, però això no vol dir que jo hi deixi d'escriure. 
L'última feina que em de fer és "avaluar" tot el que hem anat fent. Ens hem llegit un document i seguidament hem de fer l'activitat. 

I us preguntareu en que consisteix l'activitat, doncs es tracta de veure quines capacitats hem anat adquirint, ja que cada vegada que es fa una activitat TIC s'adquireixen unes capacitats mentals i unes habilitats cognitives. Aleshores el 1956 Benjamin Bloom juntament amb altres vs fer una classificació d'aquestes activitats educatives i d'aquesta va sorgir la coneguda Taxonomia de Bloom. La qual el 2000 va ser modificada i aquest va ser el seu resultat.


un cop sabem una mica d'història, ja podem entendre l'activitat. I per això he fet una taula per mirar quines activitats educatives hi ha en el meu bloc, us la deixo aqui sota.

 



Per fer aquesta taula i explicar el que he explicat m'he basat en una entrada del bloc del nostre professor de l'assignatura de GTIC, Jordi Simon. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada